Kolping in het nieuws

Kolping in het nieuws: De jubileum reünie

21 april 17:15  Alkmaar Centraal was afgelopen vrijdagavond aanwezig bij de reünie ter gelegenheid van ons 85 jarig jubileum en maakte daar een leuk stukje van....meer »

Nouredin Atroshy gescout door de AZ VOETBALSCHOOL

25 november 11:15  Nouredin Atroshy gaat starten bij de AZ VOETBALSCHOOL. Hij speelt zowel linksback als rechtsbuiten in de JO10-1. Nouredin is linksbenig ala Messi, zijn favoriet.meer »

Kolping in het Nieuws: Quinten van den Heerik - Goudhaantje

21 oktober 17:30  Quinten van den Heerik kwam afgelopen week weer in het nieuws door zijn winnende goal, in blessuretijd, tegen MVV. En dat was niet de eerste keer dit seizoen. Zie onderstaand verslag uit het NHD.meer »

Kolping in het nieuws: Robin Blom bij AZ

10 september 12:45  Robin Blom, oud speelster uit de MO15 bij Kolping Boys maakte samen met veel van haar teamgenoten de overstap van VV Alkmaar naar de in het vrouwenvoetbal teruggekeerde meervoudig landskampioen AZ. Lees hier meer over in het NHD.meer »

Kolping in het nieuws: Topscorers Joey Gijzen en Dennis Konijn

3 juni 19:45  Kolping Boys begint zondag aan de nacompetitie voor een plek in de vierde divisie in Den Haag tegen TAC’90. Met de nummers een en twee van de regionale topscorerslijst in de gelederen. De doelpuntenhonger van Dennis Konijn en Joey Gijzen is nog lang niet gestild.meer »

Kolping in het nieuws: Beau REUS doelman in het elftal van het jaar

27 mei 19:00  Oud Kolping Boys keeper Beau Reus heeft zich weer laten gelden in België. Beau werd door volgers van de Challenger Pro League (trainers, assistent-coaches, journalisten, analisten) gekozen tot doelman in het 'XI van het Jaar'. Gefeliciteerd Beau!meer »

Kolping in het nieuws: Quinten van den Heerik speelt zich in de kijker

27 mei 18:45  Oud Kolping Boys speler Quinten van den Heerik beleefde op de valreep van de competitie een hoogtepunt door in 2 wedstrijden 4 keer te scoren voor zijn huidige club Telstar. Reden voor een interview in het NHD.meer »

Kolping in het nieuws: Nick Plomper

3 april 20:45  Onderstaande stukje over oud 1e elftal keeper Nick Plomper, met de titel' 'Plomper heeft geen spijt van zijn overstap', stond in het NHD van afgelopen zaterdag.meer »

Kolping in het nieuws: Gebroeders Kee in flow

4 februari 10:45  In het NHD van zaterdag 4 februari staat een mooi artikel over Thijmen en Steije Kee. Beide vanuit de jeugd doorgestroomd naar de Zondag 1 en daar ondertussen al weer enige tijd vaste krachten. meer »

Kolping in het nieuws: Reus kijkt z’n ogen uit na stap van AZ naar Beveren

3 februari 11:45  Het gaat goed in België met oud Kolping Boys keeper Beau Reus. In dit artikel in het NHD van 27 januari vertelt Beau alles over zijn overstap naar Beveren.meer »