Onze Sponsoren: Broekhuis en De Decoratieballon

28 januari 2021 12:00

Jan Beuckens, verenigingsmanager

Broekhuis auto's en De Decoratieballon stellen zich persoonlijk voor. Deze sponsoren zijn aan Kolping Boys verbonden en daar zijn we ontzettend trots op. Wie ze zijn en wat ze doen lees je hier…

Actie Broekhuis Clubbonus

Bij Broekhuis auto's hebben we een geweldige actie lopen, waar we als vereniging zeker de nodige extra inkomsten mee kunnen genereren

Koop een auto bij een van de BROEKHUIS bedrijven of ga met je auto naar een BROEKHUIS garage voor onderhoud of herstel, en sponsor daarmee Kolping Boys door dit FORMULIER in te vullen.

Let ook eens op je familie vrienden etc. misschien laten zij hun auto op een BROEKHUIS locatie herstellen of onderhouden,  ook dan uiteraard even het clubbonus FORMULIER laten invullen.Screenshot_2021-01-29_at_00.44.02.png

De Decoratieballon

De Decoratieballon, al jaren betrokken bij Kolping Boys, zowel in de voetbal als de begeleiding hiervan. De familie van Schie heeft een echt Kolping Boys hart. Monique van Schie brengt kleur in ons leven zowel privé als zakelijk, Hoe vertelt zij u hieronder zelf:

Als sponsor van de Kolping Boys met ons kleurrijk reclamebord van De Decoratieballon achter het doel knallen onze boys vaak raak. Vele uren langs de lijn om mijn eigen jongens te zien voetballen en de goede sfeer, maakte de beslissing om ooit sponsor te worden van de Club vrij makkelijk. Ook in deze bijzondere tijden knallen we nog steeds bij De Decoratieballon met onze biologisch afbreekbare ballonnen. Voor elk feest of event verzinnen wij weer nieuwe bio-ballondecoraties op creatieve wijze met een hoog Wow gehalte. Bij de heropening van onze gezonde Kolping Boys sportkantine heeft u misschien wel de tomatenplant en wortel zien staan.

20200201_085659_1.jpg

Met veel plezier maken wij vele unieke ballondecoraties in de regio maar ook door het gehele land en België.

Creatief op maat was bijvoorbeeld de Staatloterij actie in december met de extra verloting van 200 elektrische MINI’s in winkelcentrum Makado Schagen bij Vivant Groenland. Eindresultaat zie u in deze film

20201211_122538.jpg

Mocht je boodschappen hebben gedaan tijdens de feestdagen bij onze andere grote sponsor AH Oudorp is je vast bij de entreepoortjes en boven het middenpad onze feestelijke ballondecoraties opgevallen. De 13 meter ballonslinger Deluxe hing aan het plafond van de vleesafdeling naar de wijnafdeling en gaf een blij en vooral feestelijk gevoel. De organic ballonslinger bestond uit glimmende sterballonnen met een mix van kleine tot megagrote speciale marmer en chrome ballonnen in goud, zilver en zwart tinten. Deze ballonkunst hing er wel ruim 4 weken prachtig bij van Sinterklaas tot na Nieuwjaar en maakten het één groot glamour en glitter geheel in deze feestmaand. AH Oudorp vertelde dat ze vele top reacties hebben gekregen. En daar doen we het voor!

20201208_072014.jpg

Mocht je plannen hebben voor jullie feest of event van klein tot groot, zakelijk of privé, in thema of op kleur bel ons en we maken er samen een feest van waar iedereen nog lang over napraat.

Vrolijke ballongroeten,

Monique van Schie
CBA Certified Balloon Artist
De Decoratieballon
www.dedecoratieballon.nl
tel.nr: 06-28438138

Wij werken met het beste ballonmerk Qualatex ter wereld. Deze ballonnen hebben een volle kleur, mooie glans, zijn stevig en biologisch afbreekbaar.  De Decoratieballon gaat voor kwaliteit met een groene manier van werken. Daarnaast hebben wij het keurmerk Certified Balloon Artist waarvan er 3000  in de wereld zijn en 14 in Nederland. Met trots dragen wij dit keurmerk en creëren dan ook ballondecoraties van een top kwaliteit met een hoog Wow gehalte.

Voor meer informatie kun je kijken op www.dedecoratieballon.nl  en www.deballonnen.nl