Sponsor nieuws

Nieuwe sponsors

26 februari 23:30  Nieuwe sponsors sluiten zich aan bij Kolping Boys: CA de Groot: sloop • milieu • reststoffen, Trosfit: Faster • Fitter • Stronger , en Snackhouse Lobo. Kolping Boys is blij met de bijdrage die CA de Groot, Trosfit en Snachouse Lobo leveren aan onze club!meer »

Sint & Kerst bij SMP

19 november 12:30  SMP, onze kledingleverancier/sponsor heeft mooie aanbiedingen. bestel nu je kleding en pak je voordeel!meer »

Kolping Academie verwelkomt nieuwe sponsor A&K!

20 oktober 23:15  Kolping Academie verwelkomt A&K Aarding - Bliksembeveiliging als sponsor! Trotse eigenaar Hassan is blij om een bijdrage te kunnen leveren aan de Kolping Academie. meer »

Nieuw sponsorcontract voor 3 jaar met ING

30 september 18:30  Nieuw sponsorcontract voor 3 jaar tussen Kolping Boys en ING. Kolping Boys heeft de bestaande samenwerking met ING met 3 jaar verlengd. Het nieuwe sponsorcontract is per 1 augustus ingegaan. ING gaat in totaal 625 amateurvoetbalverenigingen sponsoren. Wij zijn blij met het vertrouwen van ING om de komende drie jaar te werken aan de groei en de ontwikkeling van het amateurvoetbal in het algemeen en met Kolping Boys in het bijzonder.meer »

Klaar voor de competitiestart

15 augustus 11:15  Er zijn in de zomerstop weer werkzaamheden verricht om het complex klaar te maken voor het komende voetbalseizoen. Zo heeft clubman en sponsor Antoine Kemps de vloer van kleedkamer 13 onderhanden genomen. Vakwerk! Good-old Jaap Zonneveld heeft de buitenkant van ons clubhuis weer seizoen klaar gemaakt, en Piet Ursem struiken gesnoeid en onkruid gewied. Bedankt Antoine, bedankt Jaap, bedankt Piet, bedankt alle vrijwilligers die in de zomerstop aan de slag zijn geweest op ons complex!meer »

KIES JIJ VOOR DOOF OF BLIND?

HAPPEN & FIETSEN vrijdag 7 juli 2023

11 juli 0:15  Tour langs sponsors van Kolping Boys met ‘de harde kern’ van vrijwilligers en supporters Wij hebben genoten, maar ook de sponsors.meer »

Nieuwe sponsor en kleding leverancier: SMP Sportscare

7 juni 19:15  SMP Sportscare is de nieuwe sponsor en kleding leverancier van Kolping Boys. SMP Sportscare is gevestigd aan de Zeppelinstraat 4 in Heerhugowaard. Leden zijn daar van harte welkom, dagelijks van 09:00 - 17:00 voor Kolping Boys kleding van Jako. Bellen mag ook! showroom/kantoor 072-7210980. De vernieuwde kleding webshop is klaar.meer »

Sponsor nieuws: ALTIJD AL IN DE CHOCOLADE WILLEN WERKEN???

19 mei 0:30  DIT IS JOUW KANS! Vakantiekrachten gezocht! Ben jij op zoek of ken je vrienden of familie die nog vakantiewerk zoeken? Lagosse Chocolade is een producent van Chocolade geschenkartikelen, die zich kenmerkt door het gebruikt van hoogwaardige kwaliteit chocolade.Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde vakantiekrachten voor de periode eind mei 2023 t/m eind August 2023. Als vakantiekracht werk je mee in ons productie proces voor chocolade op de diverse afdelingen. meer »

Oud Kolping Boys speler Robert van Bokhorst overleden

11 mei 17:30  Op dinsdag 9 mei is oud-speler, en directeur/eigenaar van Miko Koffie Noord-Holland, Robert van Bokhorst overleden. Hij is 54 jaar geworden. Leden van Kolping Boys kennen Robert waarschijnlijk als vader van 'De Koffie Broers', Mike en Ferry, die elke zaterdagmorgen heerlijke koffie serveren vanuit hun Koffie-Food truck op het pleintje voor ons clubhuis. Zelf heb ik het genoegen gehad om met Robert te voetballen in verschillende senioren teams. Wij wensen Carolien, Mike, Ferry en de overige familieleden veel sterkte toe bij het verwerken van dit grote verlies. meer »