Corona update namens het bestuur

25 oktober 2020 12:15

het bestuur

Het kabinet heeft vorige week (dinsdagavond 13 oktober) wederom extra maatregelen aangekondigd om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Deze extra maatregelen worden binnen ons corona protocol opgenomen en uitgevoerd.

Ons uitgangspunt is dat wij maximaal willen benutten van wat nu wel mogelijk is binnen de gegevens kaders. De jeugd tot en met JO19 blijft dus gewoon trainen maar ook onze seniorenteams kunnen aangepast hun trainingen hervatten. Dit geldt uiteraard voor alle Kolping teams (selectie en niet selectieteams).

Als vereniging willen we het plezier op de velden behouden! De amateurcompetitie mag dan tijdelijk zijn gestopt maar dat geldt niet onze eigen activiteiten. Daarnaast zijn de velden in het weekend beschikbaar en worden voor jeugdteams ook onderlinge teamwedstrijden georganiseerd. Via de trainers apps worden de corona protocol details centraal gedeeld en gecoördineerd zodat iedereen weet wat hij of zij mag verwachten en hoe te handelen.

Volgende week wordt mogelijk weer wat meer informatie vanuit de overheid verwacht. Mocht er aanleiding zijn om ons huidige COVID-19 beleid te moeten aanpassen dan zullen wij dat ook doen en via de gebruikelijke kanalen bekend maken.

bestuur corona