In memoriam: Dorian Bellamy

15 maart 2022 18:30

Henry de Groot, voorzitter juniorencommissie

Met grote verslagenheid heeft voetbalvereniging Kolping Boys, het zeer verdrietige nieuws moeten vernemen dat JO17-3 speler Dorian Bellamy , op vrijdag 4 maart jl. is overleden aan de gevolgen van een noodlottig ongeval, wat eerder die week heeft plaatsgevonden.

Uit de berichten en reacties vernemen wij dat Dorian een zeer belangrijke plaats innam binnen het team JO17-3, en erg gewaardeerd werd als voetballer en zeker als mens. Daarom is de verslagenheid ook bij ons als vereniging zeer groot.

Wij willen dan ook als vereniging bij deze de ouders van Dorian zijn naaste familie en vrienden, het voetbalteam JO17-3 en allen die Dorian warm hart toedragen, zeer veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd om dit enorme verlies te dragen.

Namens Voetbalvereniging Kolping Boys,
Het Hoofdbestuur