Van het bestuur: Versoepelingen

27 februari 2021 14:30

Beste leden,

Het is alweer eind februari. Het voorjaar nadert met rasse schreden. De ideale tijd van het jaar voor een potje voetbal. Gelukkig wat versoepelingen tot 27 jaar die wel weer samen mogen spelen. Maar helaas voor de senioren is het nog wachten op verruiming. Alles op de regio competitie.

Misschien kan er nog gevoetbald worden in april t/m juni. Eventueel de gehele zomer door. De sportbonden pleiten voor buiten sporten.

Het blijft dus afwachten. Toch weer de motivatie vinden om te trainen ondanks het feit dat je weet dat je in het weekend niet aan de bak moet. Frustrerend, maar we moeten nog even doorzetten.

Achter de schermen is de vereniging volop in beweging. Het technisch hart heeft de trainersstaf voor het seizoen 2021-2022 vrijwel rond.

Op commercieel gebied is Jan Beuckens druk bezig om de huidige sponsoren te behouden en ondanks de crisis nieuwe te werven. Ook kijkt hij naar mogelijkheden om het clubhuis multifunctioneel in te zetten.

Onder leiding van Erik Burger is samen met de beheers commissie het pad van verduurzaming ingeslagen. Ondanks de huidige, onzekere situatie is besloten om de huidige lichtinstallaties te vervangen door LED verlichting. Tevens zal het clubhuis worden voorzien van HR++ glas. Dit alles wordt gerealiseerd voor de aanvang van het nieuwe seizoen.

Op bestuurlijk gebied licht het accent momenteel voornamelijk op het beheer van de financiën. Het gemis van kantine-omzet slaat een behoorlijk gat in de begroting. Door de vinger aan de pols te houden en de uitgaven te beperken raken we als vereniging vooralsnog niet in de problemen. De ondersteuningsregelingen van overheid zijn beperkt, maar daar waar het kan worden ze door ons benut.

Onze dank gaat uit naar alle leden die ondanks het stilleggen van de competitie zonder morren hun contributie hebben voldaan. Ook dank aan alle sponsoren die hun bijdrage hebben gestort. Dit maakt het toch eenvoudiger om aan al onze doorlopende verplichten te voldoen.

We zorgen als vereniging dat we klaar zijn voor het seizoen 2021-2022. Laten we hopen dat tegen die tijd alle beperkingen zijn opgeheven.

Het bestuur van VV Kolping Boys

bestuur