Van het bestuur: Senioren

2 april 2021 14:00

Het bestuur

Maart roert zijn staart en April doet wat hij wil, inmiddels is de temperatuur opgelopen naar de 20 graden en wil iedereen dolgraag de velden weer eens in ‘vol ornaat’ betreden inclusief onze senioren.

Trainingen voor senioren kan weer op kleine schaal en vanuit de KNVB wordt al meer druk op de overheid uitgeoefend om de Regio cup te mogen starten. Immers is gebleken dat besmettingen tijdens het uitoefenen van buitensporten nihil is. Laten wij daarom de hoop op voetbal richting de zomermaanden niet opgeven!

Zoals eerder in nieuwsberichten aangegeven, is het bestuur zich ervan bewust dat onze seniorenteams tot nu toe weinig tot geen voetbalplezier hebben gehad. En toch ondanks alle tegenvallers, heeft eenieder het vertrouwen dat het voetbal zich zal herstellen.

In overleg met het bestuur is tevens besloten om onze senioren te verrassen zodat zij in het nieuwe seizoen 2021-2022 goed van start gaan. Om dit gestand te doen, worden de Captains van alle seniorenteams (mannen/vrouwen) door het bestuur op korte termijn benaderd waarna zij deze verrassing voor hun team in ontvangst kunnen nemen.

Met sportieve bestuur groet,

Gerben, Erik en Peter.