Van het bestuur: LED verlichting

2 april 2021 15:15

Het bestuur

Onze bestelling voor het verschepen van de veld ledverlichting is aantocht, althans indien het Suezkanaal tijdig is bevrijd van het gestrande containerschip. Navraag deze week bij de leverancier heeft opgeleverd dat ons schip nog niet naar het Suezkanaal is afgereisd. Vooralsnog verwacht Twelve Lighting in Mei haar werkzaamheden op ons complex te gaan aanvangen.

Voor bediening van onze led veldverlichting wordt gebruik gemaakt van een APP voor op je smartphone. Voor het uitgeven en toekennen van APP rechten wordt een van onze bestuursleden of een gedelegeerde vrijwilliger als hoofdgebruiker aangesteld. Parallel aan de invoering van deze APP vervallen ook de huidige schakelkasten voor handmatige bediening. Groot voordeel hiervan is dat men niet meer onbewust nadat de trainingen zijn afgelopen, wordt vergeten om de veld verlichting uit te schakelen.

Tijdens de werkzaamheden kan het zo zijn waarbij een kunstgrasveld even niet beschikbaar is. Voordat de werkzaamheden aanvangen, wordt de detailplanning met de trainers en wedstrijdsecretariaat afgestemd.

In andere woorden we moeten nog even geduld hebben voordat de Led veldverlichting in gebruik kan worden genomen. Maar een ding is zeker voordat het nieuwe seizoen is gestart staan onze spelers in een ‘nieuw daglicht’.

LED-Sportverlichting-Twelve-Lighting-scaled.jpg

bestuur