Van het bestuur: Voorbereidingen

29 augustus 2021 21:15

Het Bestuur

Beste spelers, trainers en vrijwilligers,
De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn in volle gang, materialen zijn besteld en ook de ballen zijn inmiddels geleverd. Deze komen voornamelijk uit China dus enige onrust was er wel of die tijdig bij Kolping zouden arriveren. Maar het belangrijkste nieuws is dat de competitie weer van start gaat en dat buitensporten zover het bestuur dat op dit moment kan overzien, geen directe gevolgen heeft op het veld voor de spelers in verband met COVID.

Alle teams zijn ingedeeld en er wordt weer voluit getraind en er worden oefenwedstrijden tegen andere clubs gespeeld en dat beeld, houden we graag vast eindelijk weer voetbal!

Op het complex is de veld ledverlichting nu volledig operationeel verdere overdracht naar de kerngebruikers vindt nu plaats zodat de verlichting schema’s onderhouden kunnen gaan worden. Weet dat alle handmatige schakelaars niet meer beschikbaar zijn en dat alles via een APP automatisch bediend wordt.

Het FC VERS programma, je weet wel de gezonde kantine heeft tijdens Corona niet geheel stilgelegen maar wordt nu weer intensief opgepakt. Een fraai project vanuit het FC VERS programma welke binnenkort op ons complex wordt uitgevoerd betreft een heuse Skybox, de Heineken Skybox wel te verstaan! Dit wordt uiteraard feestelijk geopend en bevat meerdere interessante ‘functies’. Dit is dan ook echt iets voor Kolping, binnenkort hier meer over maar eerst iets anders.

FC VERS staat ook voor een rookvrij beleid, dit hadden we al ingezet maar vanaf dit seizoen wordt ons complex in de weekenden dan ook echt rookvrij verklaard. Ook in het secretariaat mag niet meer gerookt worden ook niet op de doordeweekse dagen. Wij vertrouwen dan ook op ieders medewerking ook al weten wij dat deze maatregel enige moeite zal kosten.

Dan ons kwaliteitsprogramma met betrekking tot onze jeugdopleiding, dit begint al meer vorm te krijgen, binnenkort worden de eerste audit verwacht. Dit programma heeft ook tot andere inzichten geleid om onze organisatiestructuur te herzien. Vooral de voetbalorganisatie zal aan enige verandering onderhevig zijn zo wordt verwacht. Zodra de aangepaste structuur in over met het Technische Hart Overleg is ‘uitgekristalliseerd’ wordt dit uiteraard in onze vereniging ook breed gedeeld. Doel is korte lijnen, efficiënt overleg kunnen plegen en een duidelijke lijn met de bestuur portefeuilles (wie doet wat).

Wij wensen eenieder veel voetbalplezier op de velden!

Sportieve groet,

bestuur