Uit de oude doos (47): D1 pupilllen, seizoen 1981-1982, olv Piet Ursem

24 juni 2023 20:15

Gerard Venneker, webredactie / foto Mike van Alphen

Mike van Alphen vond onderstaande foto uit seizoen 1981-1982, van de D pupillen onder leiding van onze clubicoon Piet Ursem. Medespeler Nico Kieft voegde er wetenswaardigheden aan toe.

Opstelling bijgevoegd, maar op de foto staan ze als volgt :
Kolping_Boys_D1_pupillen_seizoen_1981_-_1982-1.jpg

Staand van links naar rechts : Nico Kieft, Ron Wijnstekers, Mike van Veen, Maarten Groot, Peter Klaver, Jeroen Bakker, coach Piet Ursem
Knielend van links naar rechts : Mike van Alphen, Luciano Chrigu, Hans Schouten, Philip Dop, Jean Robert
Ontbrekend : Rob Buter

Kolping_Boys_D1_pupillen_seizoen_1981_-_1982_opstelling-1.jpg
Aldus Mike van Alphen.

Nico Kieft had er het volgende aan toe te voegen: 'Leuke foto, volgens mij heb ik hem ook nog ergens in een fotoalbum.Ik weet niet heel veel meer van deze tijd, maar het was een elftal wat jaren met elkaar gespeeld heeft. Mijn vader is in de jaren voor de D1 begeleider geweest. Peter Klaver en ik hebben tot een paar jaar geleden nog actief bij Kolping gevoetbald. Peter heeft het zelfs tot het 1e geschopt. En Jeroen heeft jaren in het 3e gevoetbald. Mike van Alphen en Jeroen Bakker zijn iets eerder bij de senioren gestopt.
Bron: Mike van Alphen, Nico Kieft

Oude doos